خرید یخچال فوسو و ایسوزو

راهنمای خرید یخچال برای کامیون های فوسو و ایسوزو

تـاریـخ

دسامبر 5, 2020

امروزه برای جابه‌جایی محصولات غذایی خاص مانند محصولات لبنی، گوشتی، پروتئینی و اقلام دارویی حساس به دما مانند رادیو داروها و محصولات خونی، استفاده از کامیون ها و وانت های یخچال دار تبدیل به امری رایج و البته واجب شده است. در همین راستا، برندهای فوسو و ایسوزو به دلیل کارایی بالا و همچنین مطمئن و اقتصادی بودن، از جمله انتخاب‌های اصلی شرکت‌های پخش و تولیدکنندگان هستند. در این مقاله، به بررسی کامیون‌های فوسو و ایسوزو و کاربردشان در صنعت حمل و نقل پرداخته و سپس خرید یخچال‌های حمل و نقلی دست دوم را برای این کامیون‌ها از نظر اقتصادی بررسی می‌کنیم.

آشنایی با کامیون‌های فوسو و ایسوزو

فوسو و ایسوزو به عنوان تولیدکنندگان معتبر در زمینه کامیون‌های باربری، نقش مهمی در بازار داخلی و بین‌المللی دارند. کامیون‌های فوسو و ایسوزو با ظرفیت‌های مختلفی از پنج تن تا هجده تن تولید می‌شوند، که معمولاً مدل‌های پنج تا هشت تن برای راه‌اندازی یخچال‌های کامیونی استفاده می‌شوند.

انتخاب این کامیون‌ها برای حمل و نقل‌های بین‌شهری و شهری به دلیل مطمئن بودن، ظرفیت باربری مناسب و کارایی بالای آن‌ها است. کامیون‌های فوسو و ایسوزو طی گذشت سالیان توانسته اند اعتماد مشتریان را جلب کنند و با ظرفیت‌های مختلف، انتخاب‌های متنوعی را برای تولیدکنندگان کوچک و بزرگ فراهم می‌آورند.

خرید یخچال کامیون برای فوسو و ایسوزو

مشتریان یخچال‌های کامیونی عمدتاً به دو دسته تقسیم می‌شوند: رانندگانی که صاحب کامیون هستند و به دنبال تجهیز کامیون خود با یخچال هستند و شرکت‌ها و تولیدکنندگانی که به دنبال داشتن ناوگان حمل و نقل اختصاصی هستند. در هر دو حالت، خرید کانتینر و یونیت برودتی با کیفیت و عمر طولانی، همواره گزینه ای مطلوب و  اقتصادی تلقی می‌شود.

نکات مهم در خرید یخچال کامیون دست دوم

یخچال کامیون یا وانت شباهت زیادی به یخچال های خانگی دارد. یونیت های برودتی که وظیفه خنک کردن داخل کانتینر را دارند و نقش همان موتور یخچال را برعهده دارد و کانتینر در نقش بدنه یخچال. همانطور که سلامت، کیفیت و مصرف انرژی موتور یخچال اهمیت دارد، به همان میزان نیز سالم بودن، شکسته نبودن و کیفیت تولید بدنه آن نیز حائز اهمیت است.

هنگام خرید یخچال برای کامیون های فوسو یا ایسوزو، مهم است که به ۲ نکته مهم توجه کنید:

  • یونیت برودتی: مهم‌ترین بخش سردخانه هر کامیون، یونیت سرمایشی آن است که وظیفه خنک کردن و انتقال گرمای داخل کانتینر به محیط بیرون را برعهده دارد. یونیت برودتی نامناسب به دلیل ارتباط مستقیم با موتور خودرو می‌تواند به تجهیزات و قطعات موتور کامیون شما آسیب برساند و یا به دلیل کارایی مصرف سوخت را بالا برده و فشار زیادی بر موتور کامیون شما وارد کند.
  • بررسی کابین یخچال: کابین‌ها معمولاً از ساندویچ پنل های ساخته شده از آلمینیوم و عایق پلی یورتان ساخته می‌شوند. در هنگام انتخاب کانتینر و یا خرید کانتینر دست دوم باید توجه داشته باشید کیفیت ساخت کانتینر نقش به سزایی در حفظ دما و کاهش فعالیت یونیت برودتی شما دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید یخچال و یا یونیت های برودتی برای فوسو و ایسوزو و اطلاع از شرایط خرید محصولات مرتبط، می‌توانید با شماره‌های ارتباطی ۰۹۰۵۸۵۳۲۰۸۶ تماس بگیرید یا از طریق صفحات اینستاگرام امگا از آخرین اخبار و رویدادها مطلع شوید.

بیـشتــر بـخـوانـیــــد

مطالب و مقالات مشابه در وبسایت امگا

Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email