طراحی سیستم سرمایش و تبرید

دانلود کتابچه طراحی سیستم های سرمایش و تبرید

مـوضـوع

تـاریـخ

ژوئن 9, 2021

در این پست شما می‌توانید کتابچه راهنمای طراحی سیستم های سرمایش و تبرید را که بر اساس کتاب اصول تبرید – طراحی و محاسبات – نوشته مهندس حاج سقطی را دانلود کنید.

به طور کلی می‌دانیم که تبرید یعنی نتقال گرما از یک فضای بسته یا یک ماده به خارج از آن با هدف کاهش دما و حفظ آن در نقطه‌ای پایین‌تر. در رابطه با قانون دوم ترمودینامیک و تعادل دمایی هم می‌دانیم که هیچوقت گرما از جسم یا محیط خنک‌تر به جسم یا محیط گرم‌تر منتقل نمی‌شود، مگر با انجام کار و صرف انرژی. اینکه این انرژی چه طور بایستی مصرف شود و این گرما چطور از جسم سرد به جسم گرم منتقل شود را در این کتابچه قرار است مطالعه کنیم.

این کتابچه به زحمت وبسایت مهندس ایران تولید شده است و در وبسایت امگا منتشر می‌شود. کلیه حقوق مادی و معنوی این کتابچه نیز متعلق به وبسایت مهندس ایران است.

برای تکمیل بحث پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «چطور می‌توانیم یک سردخانه ثابت موقت داشته باشیم؟» را نیز در ادامه بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط خرید محصولات امگا می‌توانید با شماره تلفن ۵۶۲۳۱۰۰۲-۰۲۱ و یا دیگر پل‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام اومگا از آخرین اخبار و رویدادها نیز مطلع شوید.

در این کتابچه می‌توانید سرفصل های زیر را به ترتیب مطالعه کنید:

  • تعاریف و مفاهیم پایه
  • مشخصات هوای مرطوب
  • سیکل تراکمی تبخیری و تبرید
  • کاربردهای تبرید
  • محاسبات بار سرمایی
  • اواپراتور، کمپرسور و کندانسورها

با استفاده از محتویات کتابچه راهنمای تبرید امگا به راحتی می‌توانید اصول و قوانین اولیه تبرید را بشناسید و بر دانش فنی خود در این زمینه بیافزایید.

برای دانلود کتابچه بر روی لینک زیر کلیک کنید:

آیین نامه ها و راهنماهای دیگر منتشر شده در وبسایت امگا در فهرست زیر آمده که در صورت نیاز می‌توانید به آن‌ها مراجعه کنید:

برای تکمیل بحث پیشنهاد می‌کنیم مقالۀ «چطور می‌توانیم یک سردخانه ثابت موقت داشته باشیم؟» را نیز در ادامه بخوانید. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از شرایط خرید محصولات امگا می‌توانید با شماره تلفن ۵۶۲۳۱۰۰۲-۰۲۱ و یا دیگر پل‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید. همچنین می‌توانید با دنبال کردن صفحه اینستاگرام اومگا از آخرین اخبار و رویدادها نیز مطلع شوید.

بیـشتــر بـخـوانـیــــد

مطالب و مقالات مشابه در وبسایت امگا

Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp
Share on email